Lemontea, susu, icewater, orangejuice - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu Lemontea, susu, icewater, orangejuice - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu

Lemontea, susu, icewater, orangejuice

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

09 Maart 2012 | Indonesië, Senggigi

Dat zijn de drankjes waarmee we elke dag begonnen zijn.
Vandaag de laatste glazen want morgen moeten we niet gaan reizen met een buik vol nattigheid.
Iedereen loopt al twee dagen te simpen dat we zaterdag weggaan, lief maar lastig en het eten en fruit dat we krijgen daar is niet tegenop te eten.
Nu krijgen we morgen weer een zak mee met " knabbeltjes" voor in het vliegtuig. En het is allemaal zo lekker ...
De eerste weken waren we allebei een paar kilo afgevallen maar die zitter er alweer vrolijk aan.

Bij de weg, de meiden hier hebben de namen voor de poesjes gekozen :

Bo en Yo !

Iedereen bedankt voor het meedenken.

• 09 Maart 2012 - 03:25

Wim:

And The Winner IS......José!! Schuift dat nog wat Els..?
    Maarre....hoe wordt Mama-poes dan aangesproken...?
    Dubbele naam zou niet verkeerd zijn, zoals b.v. Nonja Mia-Au (Klinkt als...Juist..!)
    Is ook een ode aan die grapjurk in Torrequedinges..;-)

Nàh, effe bij de les blijven. Goedemorgen Mijne Geliefde Tropenkolderieken, na al dat gezonde fruitige vocht is het nu Blookertijd!
    Als gullie weer trugbenne kenne lullie er op rekenen dat ook hier een hoge vochtigheidsgraad tot op het bot gevierd wordt, maar dan smaak- en reukloos vanuit het zwerk...
    Het lijkt wel alsof wij hier 60 weken per jaar moesson hebben..:-)!
    Affein, daar zijn van die uitklapbare mobiele en handzame overkappingen voor uitgevonden.
    De Britten noemen dat een *chair and umbrella pipe*. Slim ding met een uitklapbaar zitje en handig voor de races in Ascot..

• 09 Maart 2012 - 06:36

Wim:

Hoe was het ook alweder. Stop-over in Singapore, met een (voorlopig) laatste zwoele tropische naggie, of gelijk overstappen op de vlucht naar Mokum?

• 09 Maart 2012 - 07:20

Els:

Mamapoes is Bunga gebleven.

Vanmorgen nog even een slachtoffer van een "misstap" geholpen.
    Fruit gegeten tot we erbij neervielen, heerlijk gezwommen, ingecheckt, boardingpassen uitgeprint ( natuurlijk was er uitval van de server van Singapore Airlines toen mijn boardingpassen werd uitgeprint, dus dat moeten we nog even laten doen in Praya.
    Morgen worden we weggebracht om 16.00 uur vertrek en om 19.25u vertrek naar Singapore, in Singapore om 23.50u naar Amsterdam.

• 09 Maart 2012 - 08:44

Carla:

Lieve2,

Ik wens jullie alvast een hele goed reis!
    Ja, ja, aan al het goede komt een einde?! Maar jullie gaan lekker in mei weer terug.....lekkuh!
    Als alle wasjes in Nederland weer gedraaid zijn bel ik ff en dan kom ik jullie gedag zeggen.
    Een dikke knuffel van ons.
    Jos en carla

• 09 Maart 2012 - 08:48

Mia:

Goedemorgen wat een glazen het lijken wel vazen:-) maar dat heb je daar wel nodig.
    Wim dat had inderdaad een mooie naam voor moeder poes geweest.
    Zonder gekheid het zijn leuke namen voor die kleine poezebeesten,ben benieuwd of ze er nog zijn als jullie terug komen.

• 09 Maart 2012 - 09:34

YO !:

Yo ! Dat ben ik, naja ... :-)

HAVE A SAFE FLIGHT !!

Prettig weekend allen
    YO

• 09 Maart 2012 - 10:40

Hanneke:

Wat worden jullie toch goed verzorgt daar, ze gaan jullie missen en jullie hullie.
    goede vlucht en thuis komst. doeg xx

• 09 Maart 2012 - 11:00

Wim:

Geen idee wanneer de Lombok-site op slot gaat, dus alvast een hele fijne, veilige en comfortabele terugreis gewenst voor jullie. Enne, de chauffeurs niet afleiden en zéker niet uit het raampje gaan hangen te kijken. Véél te winderig voor je pas verse coiffure Els..:-D..!
    Pak die laatste geniet-uurtjes lekker mee!

• 09 Maart 2012 - 11:26

Paula:

Jaha voor de dag ten einde is in het Lombokse, ook van mijn kant een hele goede en veilige reis terug, Yo en Bo een knuffie, ik ben zeker benieuwd of jullie ze weerzien in mei. Veel liefs Paula.

• 09 Maart 2012 - 13:32

Constance:

Ik wens jullie een goede terugreis.
    Helaas dit jaar geen ontvangst dus ook geen spandoek :-( maar.........ik ben ik gedachte bij jullie.
    Hebben jullie warme kleding mee? Het zal echt wel ven afzien hier in ons kikkerlandje.
    Tot gauw!

• 09 Maart 2012 - 14:04

Leon En Tonny:

Wij wensen jullie een hele goede terugreis.

En wat zullen we de prachtige verhalen en de foto,s gaan missen.

Maar ik heb begrepen dat jullie snel weer die kant op gaan.

Eerst nog maar effe naar Espagna he? Die foto,s zijn ook altijd gezelli.
    Slaap lekker
    XXXXX

• 09 Maart 2012 - 14:28

Mia:

Goeie reis morgen ook van jokie en aula

• 09 Maart 2012 - 14:54

Els:

Nee, Leon en Tonny, voordat we naar Spanje gaan gaan we weer een maandje naar Lombok.
    Vanavond hebben we een gezellige borrel gedronken en we hebben toch nog maar een keer met elkaar gegeten gegeten. Jammer alleen dat Sherly er niet bij was, kreeg haar niet te pakken en heb haar en Neneng dus geen gedag kunnen zeggen.
    Vanavond kwamen er twee meisjes (alweer) fruit brengen, lief maar waar laten we het ?
    Mia, knuffie voor Jokie en Aula.
    Het onweert momenteel... Gezellig ! :-)
    Tot morgen, daarna gaat de iPad in de tas en denk ik niet dat ik er nog iets op kan zetten, maar thuis maak ik het af.

• 09 Maart 2012 - 15:17

Leon En Tonny:

O. Was ik even in de war ha ha. Maar het is niet meer bij te houden met jullie.
    En,, het is allebei wel lekker toch?

Heerlijk nog effe genieten daar.

Xxxxx

• 09 Maart 2012 - 16:02

Elly :

Ik wens jullie een fijne reis .

• 09 Maart 2012 - 17:15

Frits En Els:

Iedereen bedankt voor de goede reiswensen ! :-)

• 10 Maart 2012 - 06:18

Jan:

Frits en Els, ik wil jullie op de valreep nog een goede reis toewensen. Helaas had ik hier wat problemen met het internet. Groeten en tot horens.