GELAND !!! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Els Spieker - WaarBenJij.nu GELAND !!! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Els Spieker - WaarBenJij.nu

GELAND !!!

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

11 Maart 2012 | Nederland, Oude Meer

We zijn veilig en wel geland op bootbibs.
Alles is toch goedgekomen gelukkig.

En raad eens wat we nu genieten ?

Zie foto ...

  • 11 Maart 2012 - 06:58

    Wim:

    Wat goed om te lezen..!! Mijn hart is weer gerust en mijn Zondag kan niet meer stuk..:-D..!
    Nu soepeltjes naar Capelle neem ik aan, koffers uitpakken en een tukkie doen na die toch wel enerverende reis (met hindernissen..)
    Welkom thuis lieve mensen..:-)..

  • 11 Maart 2012 - 08:01

    Els:

    Lombok was verrukkelijk, de warmte daar is ook fijn maar de Hollandse koelte is toch wel heel bijzonder ! Echt genieten.
    Het bruine brood met oude kaas en mosterd was zo lekker.
    Nu als we thuis zijn douchen en inderdaad lekker slapen.

  • 11 Maart 2012 - 08:30

    Ashra:

    Fijn dat jullie weer thuis zijn :) enne.. Slaap lekker zo!

  • 11 Maart 2012 - 09:24

    Paula:

    Een welkom thuis Elsje en Frits, ik heb het zonnetje besteld vandaag, dus geniet na het slaapje er nog even van.

  • 11 Maart 2012 - 09:40

    Mia:

    gelukkig jullie staan weer veilig op de grond,toch wel lekker he zo'n boterhammetje met kaas.
    nou weltrusten voor straks

  • 11 Maart 2012 - 09:57

    Aaltje:

    WELKOM THUIS.!!

  • 11 Maart 2012 - 10:02

    Willemien:

    Welkom thuis Els en Frits.

  • 11 Maart 2012 - 12:06

    Elly :

    Welkom thuis .

  • 11 Maart 2012 - 12:38

    Wim:

    Paula, die twee liggen toch lekker te snurken en bij te komen van alle reisperikelen, dus....
    vindt jij het goed dat ik in die tussentijd een paar zonnestraaltjes meepik? ;-)..
    Morgen of overmorgen, als de zon in Veurburch weer schijnt, dan stuur ik die geleende stralen wel weer aan jou terug....Oké..??

  • 11 Maart 2012 - 12:50

    Paula:

    Ok Wim, ik heb er al van genoten en ga nu de tuin in om de winterravage weg te scheppen.

  • 11 Maart 2012 - 13:18

    Constance:

    Welkom thuis. Ik heb van jullie lombok avontuur genoten! Tot gauw.

  • 11 Maart 2012 - 13:55

    Els:

    We zijn uitgeslapen en hebben de post al doorgenomen, 1600 mailtjes binnengehaald en 4700 foto's dus daar moet ik morgen eens even voor gaan zitten om het goede materiaal daar uit te filteren.
    Zometeen eerst nog even lekker naar buiten.
    Bedankt voor alle welkom thuiswensen van iedereen, gezellig om te lezen.

    Ik laat de site vandaag nog even open.

  • 11 Maart 2012 - 13:55

    Leon En Tonny:

    Welkom weer thuis.
    Gelukkig dat alles goed is gegaan.
    Xxxxx

  • 11 Maart 2012 - 14:16

    Wim:

    Selamat terrassie senang zal ik maar zeggen....
    Gewoon even niks doen, bietje bijkomme en in het zonnetje lekker zitten nagenieten.
    Zondag=Rustdag, Maandag=Vuile Onderbroekenwasdag, Dinsdag=Lekkerluierendag,...en Woensdag=Gehaktdag...eindelijk!!!!!!!!!! ;-)
    Read you later..

  • 11 Maart 2012 - 17:53

    Els:

    Alle tegenslag bestaat uit 3 !!!!

    Bij mij is nummer 3 het ergste wat me heeft kunnen overkomen... 4.700 foto's gewist van mijn ipad.
    De klote Apple, ik ben er klaar mee !!!

  • 11 Maart 2012 - 18:15

    Aaltje:

    Blij dat we je niet horen hier in Zuid....
    maar toch bedankt voor je mooie verhalen , prima kassie!

  • 11 Maart 2012 - 18:23

    Paula:

    Oh Elsje, hoe kan dat nou, wat verschrikkelijk voor je, ik kan het me voorstellen dat je je klo-- voelt. liefs Paula

  • 11 Maart 2012 - 18:58

    Wim:

    Godvernondesakkerju Els, da's een regelrechte ramp!!!!
    Ook niet ergens *terug te halen*..?
    Nàh, zal je wel geprobeerd hebben natuurlijk.
    Kan me er alles bij voorstellen, dat je loeiend de pest in hebt...:-(..
    Zwaar, maar dan ook héél zwaar KLOTE..!!

  • 11 Maart 2012 - 21:49

    Els:

    Ik kan me voorstellen dat jullie me niet geloven, maar ik heb alleen maar gehuild...ik ben hier echt heel verdrietig over.
    Heb al experts op ipad-gebied gesproken, maar het is onherroepelijk.
    Alleen een kleine 1000 fotos genomen met mijn telefoon, die kwaliteit is natuurlijk stukken minder, maar dat is dan tenminste nog iets. Ik raak nog liever een koffer met souvenirs kwijt dan dit...

  • 11 Maart 2012 - 23:55

    Paula:

    Elsje ik geloof je op je woord, je verdriet spreekt boekdelen, ik kreeg er de koude rillingen van, al die mooie herinneringen kun je nu niet meer nazien, hoe erg moet dat zijn, heel erg dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 4331
Totaal aantal bezoekers 112436

Voorgaande reizen:

10 Januari 2012 - 12 Maart 2012

Indonesië - Lombok

Landen bezocht: