ZATERDAG 3 MAART 2012 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu ZATERDAG 3 MAART 2012 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu

ZATERDAG 3 MAART 2012

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

03 Maart 2012 | Indonesië, Senggigi

Vandaag is een bewolkte dag en vanmorgen heeft het vreselijk hard geregend.
Alles ziet er heerlijk fris en groen uit maar het blijft onbarmhartig warm.
Vandaag wilden we eerst wat leuks gaan doen maar een dagje lezen is wel aan ons besteed.
Vanavond zijn we bij Guus en Eka uitgenodigd, wij brengen eten mee en zij zorgen voor de drankjes daarna.
Daarvoor even bij Bayan langs,jullie horen nog hoe het afloopt...

• 03 Maart 2012 - 02:41

Els:

De eerste acupunctuur -patiënt van vandaag is al geweest en nr 2 komt zo.
    Vannacht is er een of andere toeriste dronken thuisgekomen en met haar kop tegen een van de tuinlampen gevallen, Gé vonden het zielig om hun " eigen". Dokter wakker te maken dus hebben ze een dokter van buitenaf gebeld :-)
    Vette rekening voor de buitenlandse dame ( ik geloof uit Australië )

• 03 Maart 2012 - 04:42

Wim:

Zó, die beroepstoeristen op Lombok zullen nu best wel in de schaduw van hun favourite boom bij het zwembad lekker legge/hangen/zitten te rieleksen met een goed, spannend of romantisch boek...
    Hmmm..vandaar dat ze effe niet kunnen reageren..;-)..
    Groot gelijk hoor! Geniet nog maar van dat laatste tropische weekie..
    Moeten gullie zèlf voor de lunsj zorgen of wordt dat soepeltjes en comfortabel geserveerd door het hotel? With a smile, of course..
    Hoor/Lees jullie wel weer in de komende uurtjes..

• 03 Maart 2012 - 05:07

Els:

Dat is niet bekend, want zo belangrijk is et niet, maar we hebben de boom de boom gelaten want hij zit vol met hele kleine miertjes nu is dat niet zo erg, maar die krengen bijten !
    Nu liggen ee aan de zijkant met twee parasnollen en van mieren geen last meer.
    Lunch ... We heven maar te kikken ... :-)

• 03 Maart 2012 - 05:09

Els:

Zucht, we hoeven maar te kikken !

• 03 Maart 2012 - 05:55

Wim:

Die 2e foto: is dat een sprinkhaan? En zo ja, misschien een bidsprinkhaan?
    Als dat inderdaad zo is, dan heb je een Joodse sprinkhaan op de foto gezet...het is per slot van rekening Sabbath..!! ;-)..

• 03 Maart 2012 - 07:08

Els:

Ja, het is een bidsprinkhaan, meestal zijn ze behoorlijk aangevreten, maar deze zag er redelijk uit..

• 03 Maart 2012 - 07:12

Wim:

Ik heb zojuist, precies om tien over acht, weer een zestal kaarsies in de fik gehenst.
    Puur als preventief geneesmiddel tegen auw-auw-ruggetjes, snotneuzerigheid en andere ongewenste lichamelijke onvolkomendheden..:-)..
    En verdomd, als het een beetje wil dan hellupt het óók nog..!
    Ik geloof daar heilig in..
    Nàh, laat het maar gebeuren..

• 03 Maart 2012 - 08:10

Jan:

Els, volgens mij ken ik die mus. Die zit altijd bij AW, klopt dat?

• 03 Maart 2012 - 08:13

Els Voor Jan:

Of het dezelfde mus is weet ik niet Jan, maar het is wel bij AW :-))

• 03 Maart 2012 - 09:42

Mia:

Wat goed van ze om Frits te laten slapen,dat zal wel vaker gebeuren met een dronken toerist,eigen schuld dikke bult dan maar een vette rekening.
    wat heb je die kleine beestjes goed gepakt els
    Ga straks boodschappen doen,Paula komt maandagavond aan.

• 03 Maart 2012 - 09:53

Els Voor Mia:

Dank je wel, je weet dat ik dat leuk vind ! En veel plezier met Aula :-)

• 03 Maart 2012 - 10:16

Echt van de gave Chef!
    Wat of wie je ook fotografeert, het is altijd weer boeiend en apart..
    Iedere ochtend, als ik m'n kompu opstart, kijk ik eerst naar de verse site en de bijbehorende foto's
    Raak er nog eens verslaafd aan...:-)..

• 03 Maart 2012 - 16:40

Mia:

elsje ik weet niet of je het nog leest ,maar we hebben overgordijnen in de logeerkamer,fijn he worden morgen opgehangen,kreeg ze van Pieta,die heeft nieuwe in haar slaapkamer.Jij ook blij blij,hoef je alleen maar te schuiven.