LAATSTE WEEKJE HIER... - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu LAATSTE WEEKJE HIER... - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu

LAATSTE WEEKJE HIER...

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

05 Maart 2012 | Indonesië, Senggigi

Vandaag zijn we maar een halve dag op het complex...er bloeien zoveel bloemen dat ik daar maar eens foto's van ga plaatsen.
Het plan is om naar Mataram met Guus en Eka en we hebben Sherly ook meegevraagd. We hopen dat ze meegaat. We zijn voor donker weer thuis.
Wat we tegenkomen schrijf ik nog...

• 05 Maart 2012 - 03:57

Oók Goeiemorgen!
    Nou, dat wordt weer genotteren van natuuropnames..
    Hassikke fijne, gezellie dag voor jullie.
    We gaan het wel beleven...;-)
    Al voorzichtig bezig om hier en daar een koffer in te pakken?
    Máák er wat van messunnallen..:-D..

• 05 Maart 2012 - 04:34

Els:

Nou, koffer pakken ? Niet echt. Alleen de cadeautjeskoffer de rest laat ik wassen en dat blijft hier we zijn over twee maanden hier toch weer terug.
    Het is vandaag heerlijk koel geen zon, maar een zalig windje en de temperatuur is 28 graden, dus niks te mopperen.

• 05 Maart 2012 - 07:48

Mia:

goedesmorgens allemaal
    Elsje nog maar een week,wat gaat dat toch snel tis of jullie gisteren zijn weg gegaan.
    Leuke foto's vooral nummer 1,neem je voor mij ook zo'n sjaal mee heb gauw last van kouwe oren en dan lijkt mij die sjaal perfekt ha ha echt leuk.
    geniet nog even van jullie laatste week

• 05 Maart 2012 - 11:25

GitJanLara:

Els en Frits, we lezen dagelijks wat jullie meemaken en zien.
    Gitte was helemaal weg van die sjaals voor als het koud is.
    Kun je zo'n sjaal meebrengen voor haar?
    Als jullie koffers te zwaar worden daardoor, hang hem dan gewoon om je nek, Gitte wil hem ook gebruikt hebben.
    Veel plezier !!..

• 05 Maart 2012 - 13:46

Els:

Ik wou dat ik wist waar die sjaals te koop waren, maar misschien zijn ze wel na te maken :-)

Het is hier alweer ver in de avond. Het is alweer flink warm.

We zijn Nasr Mataram geweest, met Guus en Eka en Sherly en Neneng haar zus, we hebben heerlijk gegeten en t was heel gezellig.
    Na thuiskomst vonden we twee hele kleine katjes op ons terrasje, we konden het niet over ons hart verkrijgen om ze weg te sturen, moeder liep ook in de buurt, we hebben een schoteltje melk neergezet en in no time zaten ze allebei bij Frits op schoot.
    Ze zijn nog jong genoeg om te socialiseren.

Nog ff een paar plaatjes plaatsen en dan lekker tidur.

• 05 Maart 2012 - 14:00

Wim:

Wat een snoepies, die kittens..!!

• 05 Maart 2012 - 14:08

Leon En Tonny:

Jeetje wat is dat snel gegaan ze!! Alweer de laatste week.
    Maar dat neemt niemand jullie meer af,en het was weer genieten he?

Wij genieten elke dag van de prachtige verhalen en foto,s.
    Dat gaan we missen hoor!

Maak er nog een prachtige week van!

• 05 Maart 2012 - 14:27

Els:

Wij hebben juist het gevoel alsof we een half jaar weg zijn.
    Komt denk ik omdat we steeds iets nieuws doen, Tonny.

Wim, ze zijn om op te vreten, maar straks moeten we ze weer achterlaten.
    Maar dan hebben ze nog een paar dagen te eten.

Tot morgen !

• 05 Maart 2012 - 14:50

Selamat tidur!

• 05 Maart 2012 - 22:17

Elly:

Leuk al die foto´s Els . Ik geniet er dagelijks van .
    Gisteren na heel gezellige dag bij onze zoon door gebracht te hebben met Patricia en onze kleinkinderen werden we verrast op de terugreis door een knoert van een wildzwijn-
    J e ziet het weleens op de TV maar denkt dat het jou nooit zou gebeuren Nou we hebben geluk gehad dat onze auto goed reageerde met z´n airbags