RUSTDAG... - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu RUSTDAG... - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Els Spieker - WaarBenJij.nu

RUSTDAG...

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

27 Februari 2012 | Indonesië, Senggigi

Vanmorgen na het ontbijt hebben we ons geïnstalleerd bij het zwembad. Er is een klein beetje bewolking, dat maakt dat het aangenaam is om te zwemmen.
Ik zal een foto erbij zetten van een kleine warung (eethuis) maar de iets grotere warungs hebben echt tafeltjes en stoelen, in de iets betere warungs zijn ze allemaal hetzelfde maar in de eenvoudige warungs kan elke stoel anders zijn.
Gisteravond hebben we genoten van onze grote garnalen - die zijn hier ECHT groot- die waren zo lekker dat we ze volgende week nog eens gaan eten.

  • 27 Februari 2012 - 04:30

    Wim:

    Slimme platboomde kano-achtige surfdingen. Lijkt wel een kajak, nadat-ie door een stoomwals geplet is..
    Handige uitsparingen voor het zitvlak en de voeten. Ook iets voor ónze stranden?

  • 27 Februari 2012 - 05:48

    Jan:

    Lieve mensen. Ik ben gisteren al vroeg in de ochtend aangekomen op het vliegveld van Schiphol. Het was een prettige reis maar ik voel de vermoeidheid wel. Helaas hier geen zwembad bij het huis om de spieren te laten ontspannen. De kou valt me wel mee. Het was gisteren in de middag zelfs zonnig. Wel op tijd de koffer ingekropen en een redelijke nachtrust gehad. Vandaag nog maar even rustig aan doen en vanaf morgen ga ik even een agenda opstellen. Jawel we are back.

  • 27 Februari 2012 - 06:32

    Wim:

    Dat zijn de betere berichten Jan.
    Nog effetjes en dan is het weer lentetijd en kom je weer helemaal op temperatuur..;-)
    Maak wat leuks van je verblijf in Holland!

  • 27 Februari 2012 - 07:28

    Els:

    Enak, betekent lekker !
    Simpel, ja idd die mevr eet met haar linker hand, zeker maling aan de hele boel !
    Met Frits gaat alles goed, heb zijn benen goed afgeplakt zodat hij gewoon kon zwemmen.

    Jan, welkom terug op de site, groetjes aan je dochter(s) en kleinkinderen. Geniet van ze.

  • 27 Februari 2012 - 07:47

    Mia:

    Zo daar ben ik weer,heb even terug gelezen.was gisteren druk druk,en vandaag weer kijkers dus het huis aan kant,je kent het wel elsje,alleen had ik jou niet hier ,verder heb ik gisteren nogal wat werk gehad dus daarna lekker naar de tv liggen staren
    Frits is alles weer o.k. met je,had je je gestoten of was het spontaan.
    O els ik kan me voorstellen dat de paniek toesloeg dat je dat geld kwijt was,maar gelukkig alles weer terug
    Heb je trouwens dat geld van hier alweer terug,de automaat is helemaal weg bij de supercor,ik denk dat er meer klachten waren.
    Vandaag ook nog wat werken,en lunchen zit er niet in vandaag,Heleen werkt op het moment alleen en heeft het berendruk.

  • 27 Februari 2012 - 09:56

    Els:

    Mia, zijn been sprong spontaan open en toen ik zijn been had ingepakt begon zijn andere been ... Zucht !
    Ik hoop dat julliu kijkers nu eens kopers worden ! Duim me rot !
    Geld van de automaat wl teruggestort gekregen maar als zij vinden dat het onterecht is dan halen ze het er doodleuk weer af.

  • 27 Februari 2012 - 11:59

    Wim:

    Wat een rust in *de tent* vandaag..zelfs buiten de tent.
    Ik vermoed dat ook veel ouders met hun kiddo's de krokusvakantie aan het vieren zijn. Wilde ook Moshe een plezier doen en met hem naar de Efteling gaan, maar dat vond-ie te ver lopen..;-)
    Best wel een super-lui miauwbeestje.
    Nàh, dán niet!

  • 27 Februari 2012 - 14:19

    Wim:

    Alweer avond in Senggigi en zachies an voorbereidingen treffen voor een verfrissende nachtrust..?
    Tja, want zo'n rustdag kan nog wel eens best inspannend zijn. Ik ben er in elk geval behoorlijk door gesloopt..
    Morgen maar weer eens in aktie komen, dan kom ik weer een beetje bij..:-).

  • 27 Februari 2012 - 14:54

    Els:

    Nou, het was een heerlijke rustdag, maar we moesten vanavond met Marcel naar Mataram naar vier patiënten. Dus we zijn toch nog lekker bezig geweest...
    Wij gaan inderdaad slapen, nog even oud nieuws kijken.
    Iedereen nog een prettige dag.

  • 27 Februari 2012 - 14:57

    Wim:

    Dus tóch nog op de aktieve toer geweest...
    Duty calls, heet dat geloof ik.
    Nou, truste voor straks hoor.

  • 27 Februari 2012 - 14:59

    Inge:

    Ook ik heb genoten van de verhalen en van de begeleidende plaatjes.
    Ge hebt t goed geplaatst Els.
    Wij voelen ons vereerd dat we u mogen volgen, we zijn niet altijd uitgebreid maar uitermate geïnteresseerd.
    Mia, wij kruisen onze vingers weer !:-)

  • 27 Februari 2012 - 15:14

    Els :

    Bedankt Wim, je bent weer een trouwe schrijver :-) wie schrijft die blijft !

  • 27 Februari 2012 - 16:02

    Wim:

    Ja....die niet waagt, die niet wint,
    en wie geen uien heet, verspreidt ook geen onaangename geurtjes.
    (durfde de originele rijmende tekst niet op papier te zetten...:-D..!)
    Slapies doen jullie in de Oost...

  • 27 Februari 2012 - 21:25

    Hanneke:

    hoi Els en Frits,wat is dat schikken die bloedingen ineens, indd fijn dat je zo koelbloedig'' bent, en dat je alles bij de hand had. t zijn weer heerlijke verhalen, al reageer ik niet vaak. lees wel alles. vind t geweldig, gr Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 112469

Voorgaande reizen:

10 Januari 2012 - 12 Maart 2012

Indonesië - Lombok

Landen bezocht: